TelemarketingCentret på 3. plads til DS 3 Cup

TelemarketingCentret3Manden bag TelemarketingCentret Torben Larsen er vild med fart og biler. Netop derfor var TelemarketingCentret at se på racerbanen den 7. juni i Padborg Park, da de i samarbejde med den franske bilfabrikant Citroën og Insight Racing Danmark sendte to flotte Citroën DS 3 sport racere på racerbanen til det skandinaviske DS 3 Cup. Og ikke nok med at de flotte Citroën DS3 sport racere var prydet med TelemarketingCentrets flotte logo, den ene TelemarketingCentret racer kom også på en flot 3. plads.

Det er ikke uden grund, at den flotte TelemarketingCentret racerbil klarede sig godt, for Citroën DS3’eren er en uhyre velkørende personbil. TelemarketingCentrets Citroën DS3’er har en god balance, god indstyring og en omdrejningsvillig 4-cylinderet 155 HK benzin motor, der passer eminent til bilens sporty look. TelemarketingCentrets Citroën DS3 Cup racer er udviklet og bygget i Danmark, hvor målet var at ombygge en personbil til en smuk, sjov, holdbar og billig racerbil.

Det var dog ikke kun på grund af Citroëns høje kvalitetet, at TelemarketingCentret landede på den flotte 3.-plads – det var også med en stor cadeau til racerkøreren og dennes store talent.

Insight Racing Danmark og TelemarketingCentret

TelemarketingCentret2Torben Larsen fra TelemarketingCentret er som sagt vild med biler, hvorfor det også var en ganske særlig dag, da TelemarketingCentret i samarbejde med Citroën landede på en 3. plads til det skandinaviske DS 3 Cup den 7. juni i Padborg Park.

Organisationen og eventen Insight Racing Danmark blev etableret tilbage i januar 2012 som en selvstændig europæisk afdeling af den amerikanske Insight Racing organisation. Insight Racing Danmark blev dannet med målet at konkurrere i Europa GT. Bag Insight Racing Danmark står Martin Jensen, som Torben Larsen fra TelemarketingCentret også kender, som har mere end 20 års erfaring indenfor motorsports verdenen.

I øjeblikket er målet og fokus for Insight Racing Danmark og Martin Jensen at deltage i Blancpain Endurance Series i organisationens Ferrari 458 GT3, der en en af de største og mest konkurrencedygtige serier i hele Europa. Alt i alt er intentionen at konkurrere i flere serier i fremtiden! Og præcis samme mentalitet har Torben Larsen fra TelemarketingCentret også. For ham handler det dog bare om at gøre TelemarketingCentret til det – på alle punkter og i forhold til alle ydelser – bedste telemarketingfirma i hele Danmark.

Vild med biler

Det er ikke første gang at TelemarketingCentret beskæftiger sig med biler og motorsporten i det hele taget. I 2014 indgik TelemarketingCentret samarbejde med en norsk bilproducent, for hvem TelemarketingCentret skabte imponerende resultater. For denne norske bilproducent skabte TelemarketingCentret mere end 600 salgsmøder i Norge, hvilket ikke er så lidt, når det kommer til autobranchen i Norge, da der her er stor konkurrence og mange udbydere.

For denne kuende udarbejdede TelemarketingCentret en helt særlig strategi, der faktisk endte med at kunden flyttede markedsandele – og altså tog salg fra andre bilimportører i Norge.

Derudover kom der også noget andet godt ud af TelemarketingCentrets arbejde for den norske kunde. Det endte nemlig med, at TelemarketingCentret sørgede for at den norske kunde fik solgt intet mindre end to elbiler, hvilket jo ellers er en type bil, der ikke er meget salg i, i Danmark, da priserne er høje.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

w

Connecting to %s